BilbaoHistoriko-k gogo handiz Bilbo Zaharra eta San Frantziskoko Merkatura gonbidatzen zaitu larunbat honetan, maiatzaren 14an, eguerdiko 13:00etan!

Ohikoa denez, BilbaoHistoriko presente egongo da San  Frantzisko, Bilbo Zaharra eta Zabalako Enpresa eta Merkatari  Elkarteak, burutuko duen Bilbo Zaharra  Merkatuan,  Mariaren Bihotz Enparantzan, hurrengo larunbatan, maiatzaren 14an goizeko 10.00etatik 15:00etara arte.

BilbaoHistoriko–tik, eta San Frantzisko, Bilbo Zaharra eta Zabalako Enpresa eta Merkatari Elkarteak, goiz atseginaz gozatzera gonbidatu nahi zaitugu pertsonalki, TALOtoki zein 60 eskulan, zaharkin, liburu, diska eta abarretako salmenta-postu baino  gehiago ikusten! Guzti hori, Batukada Bitxo do Samba, Sanfran Korue  eta Dj batzuren musikarekin, enparantza, San Frantzisko kalea eta inguruak girotuta.

Aurten, “ART Market” jarduera izango dugu, artelanak merkatuko prezioekin Bilboko Berreginen Museoaren barruan. Jardunaldi osoan zehar museoak bere ateak irekiak izango ditu eta sarrera doakoa izango da, eta bertan arte azoka txiki bat aurkituko dugu erakusgai egongo diren artelanak, ilustrazioak, argazkiak, margoak eta abar artistengandik zuzenean erosteko prest.
BilbaoHistorikoren postutan eguerdiko 13.00tan itxaroten zaitugu, gure lagunekin tartetxo gozo bat pasatzeko.

Ekintza hauetaz zurekin gozatzea espero dugu, Animatu, zatoz larunbat honetan Bilbo Zaharra Merkatura!!!