Bilboko Berreginen Museoak txalaparta tailer bat eta bertsolaritzako beste bat antolatuko ditu Aste Santuan, Basque Fest jaialdiaren barruan

Euskal kulturaren jaia martxoaren 29, 30 eta 31n helduko da Bizkaiko hiriburura, eta parte-hartzaileei bertsolaritzaren historia ezagutu eta musika tradizionalaz gozatzeko aukera emango die.

Doako jarduera da, beraz, parte hartzeko ez da beharrezkoa izango aldez aurretik izena ematea  eta bertaratutako pertsona guztiei utziko zaie sartzen, lekua bete arte.

Ekitaldiari buruzko informazio guztia hemen aurki dezakezu:www.basquefest.com

Aste Santua bertan dago, eta Bilboko Berreginen Museoa gune nagusienetako bat izango da Basque Fest jaialdiaren barruan. Euskal kulturaren jai aparta martxoaren 29, 30 eta 31n helduko da erakunde bizkaitarrera, txalaparta tailer bat eta bertsolaritzako beste bat ekarriz. Gainera, bertaratutakoek txalapartaren erakustaldi bat ikusi ahal izango dute, instrumentu honen tailerra baino lehen, eta bertsolaritzaren atzean dagoen historia edo bertsoak nola osatzen diren ikusi ,bertsolaritza tailerra baino lehen. Doako jarduera da, lekua bete arte, eta ez da beharrezkoa izango aldez aurretik izena ematea.

Txalapartaren inguruko saio guztietan, parte-hartzaileek instrumentuarekin eta gainerako parte-hartzaileekin hartu-emana izateko aukera izango dute, txalapartarekin nola moldatu ikasteko. Bertsolaritzari eskainitako jarduerari dagokionez, bertaratutakoek euren bertsoa osatuko dute, tailerrean emango diren azalpenei esker. Azalpenak, euskara, gaztelania edo ingelesez egingo dira.

Jardueren datak eta ordutegiak ondorengoak dira:

Martxoaren 29a, osteguna:

- 11:00 bertsolaritza tailerra

-13:00 bertsolaritza tailerra

-18:00-20:00 txalaparta tailerra

Martxoaren 30a, ostirala:

-17:00 bertsolaritza tailerra

-19:00 bertsolaritza tailerra

Martxoaren 31a, larunbata:

- 11:00 bertsolaritza tailerra

-13:00 bertsolaritza tailerra

Ekitaldiari buruzko informazio guztia hemen aurki dezakezu:www.basquefest.com

Anima zaiztez eta goza ezazu euskal kulturaz Aste Santuko egunetan zehar Bilboko Berreginen Museoan.