The Sunday Market CHRISTMAS TIME abenduaren 8an eta 9an

TheSundayMarket  CHRISTMAS TIME abenduaren 8an eta 9an MARIAREN BIHOTZA PLAZAN

Hemen duzue ekimenaren antolatzaileak emandako informazioa, non kolaboratzaile garen:

Oraingo Sunday Market edizioan Bilboko historian zehar iraganera bidaia egingo dugu. Gauza kuttunen azoka Mariaren Bihotza Plazara eramaten dugu. San Francisco auzoan (Bilbao La Vieja), oso modan dagoena, hiriko inguru bohemioenean denda eta ostalaritzaren kalitatearekin harrituko zera.

Eta plazaren azpian, Euskadiko altxor arkeologiko (2000m) hirilur garrantzitsuenetariko bat  oso ezaguna ez dena. XV. mendean San Franntzisko Komentua zena eta geroago  On Alfontso Printzearen kuartela. Metro gutxitara Berreginen Museoa egun hauetan irekita egongo delarik.

Edizio honetan, 20 erakusketari baino gehiago, diseinatzaile euskaldunak eta bertoko produktugileak eta ikus daitezkeen produktu eta pieza asko ezin dira beste inon aurkitu. Kalean berriz, plazan,  foodtruckak bertoko eta janari internazional dastatzeko aukera.  Esperientzia ezin hobea kulturaz, erosketetaz eta aisialdiataz gozatzeko.

Gabonetako opari esklusiboenak, betaurrekoak, bitxiak, eskuz egindako arraopak, , diseinua, produktu gastronomikoak eta askoz gehiago. Eta musikarik onena giroa eta festa gogoa alaitzeko DJs Mimoloco eta Feten-en eskutik.

Abenduaren 8an eta 9an

Ordutegia: 12:00etatik 20:00etara

TOKIA: Mariaren Bihotza Plaza  , Frantziskotarren Komentua zena.

SARRERA: €1