Artista zara eta zure obrak saldu nahi dituzu? Berreginen Museoak horretarako aukera emango dizu Art Market Solidarioan

Abenduaren 15ean eta 16an, Bizkaiko instituzio honetan, FAS –  Arte Solidarioaren jaialdiaren II. edizioa izango da.Artistek ez dute ezer ordaindu behar izango standak jartzeagatik, eta salmenten %25 gizarte-helburuak dituen Bilbo Zaharreko erakunde bati emango zaio.Parte hartzeko, bidali curriculum txiki bat, PDFan, eta egun horietan ikusgai jarriko dituzun obren 3 adibide.Azkar ibili; izan ere, izena emateko epea azaroaren 30ean bukatuko da!

Oso gutxi falta da Bilboko Berreginen Museoak Art Market Solidarioa antolatzeko. Bertan, nahi duten artistek beren obrak saltzeko aukera izango dute, ongintzazko helburuekin.Horrela, abenduaren 15ean (ostirala, 16:00etatik 21:00etara) eta 16an (larunbata, 10:00etatik 17:00etara), FAS – Arte Solidarioaren jaialdiaren II. edizioa itzuliko da museora, eta saldutako obrengatik lortutako zenbatekoaren %25 Bilbo Zaharreko erakunde bati emango zaio.

Izena emateko, CVa (PDFan) eta jaialdira eramango diren obren 3 adibide bidali beharko dira hurrengo helbide elektronikora: E-mail hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta izatea behar duzu hau ikusteko. .Standa doakoa izango da, eta azaroaren 30a izango da izena emateko azken eguna. Aukeratutakoei abenduaren 3an jakinaraziko zaie.Xehetasun guztiak Berreginen Museoaren webgunean aurkituko dituzu, Gaurkotasuna atalean (www.bilbokoberreginenmuseoa.eus).

Arte solidarioko azoka txiki honek artista ugari bildu nahi ditu, ahalik eta pertsona gehieni laguntzeko.Horrela, artista bazara eta jaialdi berezi honetan obrak saldu nahi badituzu, azkar ibili, eta eman izena; izan ere, plazak azkar beteko dira.

OINARRIAK

- FAS arte azoka solidarioaren 2. edizioa abenduaren 15ean ostirala eta 16an larunbata garatuko da, Bilboko Berreginen Museoan | San Francisco kalea, 14.

- Kulturarekin lotuta dagoen ekitaldia da hau, bi oinarri nagusi dituelarik:

– Artistei haien lanak erakutsi eta saltzeko espazioa eskaini.

– Irabazi-asmorik ez duen San Francisco auzoko elkarte bateri lortutakoaren %25a bideratu.

– FAS festibalak San Francisco auzoan egiten den gau irekiarekin kointziditzen du, honegatik mota ezberdinetako zenbait ekintza artistiko zein musikalak egingo dira.

– Parte hartzea interesatzen zaion edonoreri dago zabaldua.

Zelan parte hartu

- Izen-ematea: 2017ko azaroaren 15etik azaroaren 30era.

- Pdf batean erakutsiko diren artelanen 3 adibide eta curriculum bat bidali

- Hautatuen zerrenda abenduaren 3an argitartu eta bidaliko da posta elektroniko bidez.

- Postuak dohainikoak dira.

- Lortutakoaren %25a San Francisco auzoko irabazi-asmorik ez duen elkarte bateri emango zaio

- Artelanen prezio gorenak 150/200 eurotik gorakoak ez izatea aholkatzen da.

Muntaia

- Muntaia baino egun batzuk arinago, abenduaren 15ean muntaia zelan burutuko den esango zaie partaideei.

- Ezintasuna aurretik jakinarazi ezean, partaide bakoitzak bere artelanak jartzeko mahaia ekarri beharko du.

- Postu bakoitzaren desmuntaia abenduaren 16an burutuko da, arratzaldeko 17.00etan.

Ekitaldiari buruzko informazioa

•           Data:2017ko abenduaren 15a, ostirala, eta 16a, larunbata

•           Ordua:abenduak 15 (ostirala), 16:00etatik 21:00etara, eta abenduak 16 (larunbata), 10:00etatik 17:00etara.

•           Lekua:Bilboko Berreginen Museoa (San Frantzisko kalea 14)

•           Derrigorrezkoa da izena aldez aurretik ematea