Euskal Museoak eta Berreginen Museoak umeentzako Gabonetako tailer ezaguna antolatuko dute aurten ere

“Zeren azpian?”

Bi erakundeek jarduera dibertigarriak eskainiko dituzte etxeko txikientzat (6-10 urte), abenduaren 26, 27 eta 28an, 10:00etatik 13:30era. Tailerrak egiteaz gain, bi museoak eta San Frantziskoko komentuaren aurriak ere bisitatuko ditugu. Prezioa 3 € dira eguneko/umeko (ez da beharrezkoa hiru egunetan parte hartzea, baina gomendagarria da). Topagunea Berreginen Museoa (San Frantzisko kalea 14) izango da, eta aurretiko inskripzioa 94 415 02 31 telefonoan egingo da

Euskal Museoak eta Berreginen Museoak Gabonetarako plan onena antolatu dute umeentzat, Zeren azpian? jarduerarekin. Abenduaren 26, 27 eta 28an, 10:00etatik 13:30era, bi erakundeek Gabonetako tailer ezaguna antolatuko dute, etxeko gazteenek (6-10 urte) jolas entretenigarriekin ondo pasatu dezaten.

Topagunea Bilboko Berreginen Museoa izango da (San Frantzisko kalea 14). Barruan, tailerra hasiko da, eta, bertan, hainbat gune bisitatuko dituzte. Horrela, Euskal Museoa, San Frantzisko komentuaren aurriak eta Berreginen Museoa ezagutuko dituzte. Prezioa 3 € dira eguneko/umeko; ez da derrigorrezkoa hiru egunetan parte hartzea, baina gomendagarria da. Aurretiko inskripzioa 94 415 02 31 telefonoan egingo da.

-          Abenduak 26. Berreginen Museoa: Azalaren Azpian

Afroditaren erakusketa bisitatu, eta bestelako jarduerak.

-          Abenduak 27. Euskal Museoa: Mahai-oihalaren azpian

Euskal Museoaren bilduma bisitatu, eta bestelako jarduerak.

-          Abenduak 28. San Frantziskoko komentuaren aurriak: Plazaren Azpian

San Frantziskoko komentuko aurriak bisitatu, eta bestelako jarduerak.

Ez galdu aukera paregabe hau! Etxeko txikienek gozatu eta ikasi egingo dute, leku paregabe batean jolasten diren bitartean! Ez gelditu lekurik gabe!

OINARRIZKO INFORMAZIOA

Eguna: abenduak 26, 27 eta 28

Ordua: 10:00tik 13.30era

Adina: 6 urtetik 10 urtera