Bilboko Berreginen Museoak Marrazki eta Pintura Ikastaroko ikasleek egindako margolanak jarriko ditu ikusgai

Bilboko Udaleko Kultura Sailaren eta Bizkaiko Foru Aldundiaren menpeko Bilboko Berreginen Museoak 2016-2017 ikasturtean Marrazki eta Pinturako eskoletan parte hartu duten ikasleek egindako 70 artelan inguru aurkeztuko ditu Museoan.

Museoak urtero eskaintzen duen ikastaroko ardatzak marrazkia eta pintura dira; izan ere, ikaskuntza artistikoan interesa dutenei eskainitako ikastaroa da. Ikastaroak teknika artistiko anitzetan sakontzeko aukera eskaintzen die ikasleei: mihiztadura eta proportzioko tekniketatik hasi, apunte azkar eta marrazki naturalera igaro, eta akuarelarekin edo akrilikoarekin amaitzeko. Horiek ikusteko aukera egongo da Berreginen Museoko lehenengo solairuan, uztailera arte.

Erakusketa bihar inauguratuko da, 18:00etan, eta irailera arte egongo da irekita jendearentzat, Museoaren ohiko ordutegian.