Igandea dantzarako da! Swinga Bilboko Berreginen Museoaz jabetu da (maiatzaren 14an)

Maiatzaren 14an, Bilboko erakundeak berriz ere antolatuko du Swing Museoan! arrakastatsua, dantzaz eta musikaz gozatu ahal izateko, artelanez inguratuta

Duela zenbait hilabete, inork ez zuen pentsatuko Bilboko Berreginen Museoak eta Swing Side Bilbao elkarteak sortutako ekimenak hainbesteko arrakasta izango zuenik. Orain, Swing Museoan! hiriko plan izarretako bat izatera heldu da. Jarduera hau doakoa da, eta hileko bigarren igandean egiten da, 11:30etik 13:30era. Horri esker, bertaratutakoek dantzaz eta musikaz goza dezakete, inguru paregabean. Museoko eskulturek parte-hartzaileen Swing-urrats guztiak zaintzen dituzte (musika-genero hori Estatu Batuetan sortu zen, 1920ko amaieran). Bilboko Berreginen Museoa Mariaren Bihotza elizan dago, eta dantzariak bertan aritzen dira, ekimen honen inguruan.

Nahiz eta XX. mendearen hasieran duen jatorria, swingetik datozen dantzek erabateko gaurkotasuna dute.Ez da dantza bat soilik; izan ere, atzean komunitate eta osagai sozial zabala dago, eta, bertan, jendea musikaren eta dantzaren bidez partekatzen eta komunikatzen da.

Swing Museoan! egitasmoa swing musika dantzatzeko eta sustatzeko gauzatu da, baina baita dantza bere habitatetik eta testuingurutik ateratzeko ere. Kalean jarri nahi da, edota, kasu honetan bezala, museoan; eta, hortaz, pertsonak, artea, musika eta dantza elkartzeko eremu komuna aurkitu.