ART MARKET BERREGINEN MUSEOAN

ART MARKET INSKRIPZIOA

Bilboko Berreginen Museoak 2017ko maiatzaren 13an Art Market-a antolatzen du. Bertan 20 artistek euren artelanak dohanik erakusteko aukera izango dute.

Partehartzaileek nobelak, profesionalak edo ikasleak izan daitekez, bai bertakoak bai nazionalak, baina marrazketan eta ilustrazioan oinarrizko ezaguera eta gaitasunak izan behar dituzte.

Interesdun pertsonek maiatzaren 8a baino lehenago e-mail bat bialdu behar dute honako posta elektronikora E-mail hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta izatea behar duzu hau ikusteko. hurrengo informazioarekin:

1-      Curriculuma

2-      Bere lanaren deskribapena

3-      Erakutsiko duen lanen baten eredua JPEG formatuan.

Inskripzioaren konfirmazioa emailez egingo da maiatzaren 9a baino lehen.

PARTE HARTZEKO ARAUAK

1-      Hautatutako artistek bakarrik hartuko dute parte.

2-      Artista bera izango da bere stand-aren muntaia eta desmuntaiaren arduraduna. Antolaitzaileak parte hartzeile bakoitzeko aulki bat utziko du.Mahaiak, astoak edota lanen erakusketarako beharrezko materialak parte hartzaileek ekarriko dituzte.

3-      Muntaia eta desmuntaiarako ordutegiak beteko da.

4-      Sarbideak, hormak eta museoko artelanak ez dira okupatuko.

5-      Artista bera izango da bere stand-aren arduradun

6-      Artista berak egindako lanak izango dira salgai, bai originalak bai berreginak.

7-      Artistak izango dira salmenten onuradun bakarrak.

8-      Antolatzailea ez da produktuen ez kalteaz ez lapurretaz arduradun egiten.

9-      Antolaitzaileak argazkiak eta bideoak egiteko aukera izango du, eta bere onurako erabili ahal izango ditu.