Bilboko Berreginen Museoak umeentzako jarduera bat eskainiko du Aste Santuan

Familiek antzinako Greziako ospakizunak ezagutu ahal izango dituzte koadernotxo bati esker; horren bitartez, ibilbidea egingo dute Bilboko erakundean

Etxeko txikienek Berreginen Museoan gozatu ahal izango dute Aste Santuaz, Bilboko erakundeak antolatu duen jarduera familiar autogidatuaren bitartez (8 urtetik gorako umeentzat). Doako koadernotxo bat da, Museoaren sarreran eskatu beharko dena. Horri esker, jolasen bitartez, familiek Grezian ospatzen ziren jaiak ezagutu ahal izango dituzte; izan ere, gaur egun Aste Santua dugun moduan, garai hartan ere bazituzten beste jai batzuk. Gainera, ekimenak ibilbide bat egitea proposatuko du Museoan, bisitariek, adibidez, greziar egutegia ikasten duten bitartean. Ibilaldia bukatzea lortzen duten txapeldunek saria izango dute. Zuon guztion zain egongo gara, jai-giroko abentura honetan!